Strategia mitu w marketingu Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Maciej Czeremski
Strategia mitu w marketingu
Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Maciej Czeremski
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788365148933
- Ilość stron: 184
- Format: 12.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategia mitu w marketingu - Maciej Czeremski
Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza, tylko to, jak powstają wyobrażenia tego rodzaju. Jeśli zatem chcesz oddziaływać na ludzkie umysły, a zakładam, że zajmując się marketingiem, chcesz, powinieneś poznać mechanikę wytwarzania mitów, a następnie zastosować ją w budowaniu przekazu reklamowego. Możesz o tym myśleć jako o formie technologicznego szpiegostwa. Potraktuj mit jak pewien bardzo udany z marketingowego punktu widzenia produkt. Twoim zadaniem jest dotarcie do planów jego budowy i skopiowanie zastosowanych w nich rozwiązań do własnych projektów. Różnica jest jedynie taka, że proponowane tu działanie jest całkowicie legalne. Struktura mitu nie jest chroniona żadnym patentem, a wzorowanie się na dobrych przykładach to wszak nic złego.
Szczegóły: Strategia mitu w marketingu - Maciej Czeremski
Tytuł: Strategia mitu w marketingu
Podtytuł: Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Autor: Maciej Czeremski
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365148933
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 184
Format: 12.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.202 kg