Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Książka

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 56,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 56,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.


Szczegóły: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk

Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor: Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525332
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 332
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: