Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Anna Giza-Poleszczuk
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Anna Giza-Poleszczuk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788323525332
- Ilość stron: 332
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
Szczegóły: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Anna Giza-Poleszczuk
Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor: Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525332
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 332
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg