Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Katarzyna Orfin-Tomaszewska
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788379720859
- Ilość stron: 233
- Format: 17.0x23.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Katarzyna Orfin-Tomaszewska
?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych?.
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Tytuł: Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor: Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379720859
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 233
Format: 17.0x23.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg