Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Książka

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788375569056
  • Ilość stron: 212
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.

W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:
? Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?
? Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?
? Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?

Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.

Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.


Szczegóły: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca

Tytuł: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa
Podtytuł: Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
Autor: Danuta Szwajca
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375569056
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 212
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×