Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Kreatywność językowa w reklamie
Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380882430
- Ilość stron: 186
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreatywność językowa w reklamie - Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Szczegóły: Kreatywność językowa w reklamie - Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Tytuł: Kreatywność językowa w reklamie
Podtytuł: Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380882430
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 186
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg