Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji
Mark Leary
Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji
Mark Leary
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788374896795
- Ilość stron: 272
- Format: 16.3x23.5
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji - Mark Leary
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Learyego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
Szczegóły: Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji - Mark Leary
Tytuł: Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji
Autor: Mark Leary
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374896795
Tytuł oryginału: Self Presentation: Impression Management and Interpersonal Behavior
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kacmajor Anna, Kacmajor Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 272
Format: 16.3x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg