Psychografia konsumentów

Książka

Psychografia konsumentów

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788363566852
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16.6x23.6
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychografia konsumentów - Paweł Wójcik

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!


Szczegóły: Psychografia konsumentów - Paweł Wójcik

Tytuł: Psychografia konsumentów
Autor: Paweł Wójcik
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566852
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 16.6x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.444 kg


Recenzje: Psychografia konsumentów - Paweł Wójcik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: