Psychografia konsumentów
Paweł Wójcik
Psychografia konsumentów
Paweł Wójcik
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788363566852
- Ilość stron: 232
- Format: 16.6x23.6
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Psychografia konsumentów - Paweł Wójcik
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!
Szczegóły: Psychografia konsumentów - Paweł Wójcik
Tytuł: Psychografia konsumentów
Autor: Paweł Wójcik
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566852
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 16.6x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.444 kg