Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zabawy podwórkowe Wiek: 2+
Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zabawy podwórkowe
Wiek: 2+
- Producent: Edgard
- EAN: 9788377885666
- Format: 16 x 16.5 cm
- Oprawa: Pudełko kartonowe
Niedostępna
Opis: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zabawy podwórkowe
Memory na 3 sposoby Zabawy podwórkowe to trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągają do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie.
Memory na 3 sposoby Zabawy podwórkowe to trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągają do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie.
Pamięć 2+ Zapamiętaj, gdzie leży drugi element z pary!
Spostrzegawczość 4+ Odkryj czym różnią się ilustracje!
Refleks 6+ Jako pierwszy odnajdź 3 różnice!
Trwałe, duże karty o wymiarach 11x11 cm bez problemu chwyci w rączki nawet dwulatek. Zachwycające ilustracje Katarzyny Urbaniak przybliżą dzieciom najpopularniejsze zabawy podwórkowe takie jak: gra w klasy, kapsle, ciuciubabkę i zachęcą do międzypokoleniowych zabaw na powietrzu.
Kto podczas gry w chowanego znalazł kryjówkę w krzakach? Jak gra się w kapsle? Kogo złapie ciuciubabka? Gra z pięknymi ilustracjami odkryje przed dziećmi ponadczasowe zabawy z podwórka!
Wiek: 2-9 lat
Liczba graczy: > 2
Czas gry: 20 min
Szczegóły: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zabawy podwórkowe
Nazwa: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zabawy podwórkowe Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377885666
Języki: polski
Format: 16 x 16.5 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.212 kg