Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Marty Neumeier
Odwracanie marki
Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Marty Neumeier
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788365068200
- Ilość stron: 146
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Odwracanie marki - Marty Neumeier
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd. Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Szczegóły: Odwracanie marki - Marty Neumeier
Tytuł: Odwracanie marki
Podtytuł: Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Autor: Marty Neumeier
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068200
Tytuł oryginału: The Brand Flip. Why customers Now Run Companies - And How to Profit From It
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Krzysztof Mazurek
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 146
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.292 kg