Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych

,

Książka

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych

,

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 8374831251
  • Ilość stron: 390
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem - Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.


Szczegóły: Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem - Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata

Tytuł: Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
Podtytuł: Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych
Autor: Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: FIRMA PRAWNICZA
Kod paskowy: 9788374831253
ISBN: 8374831251
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 390
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg


Recenzje: Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem - Mulak Izabella, Szeroczyńska Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×