Strategia obsługi klienta
HOROVITZ JACQUES
Strategia obsługi klienta
HOROVITZ JACQUES
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8320816386
- Ilość stron: 208
- Format: 16 x 23
- Oprawa: Kartonowa
Niedostępna
Opis: Strategia obsługi klienta - HOROVITZ JACQUES
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
Szczegóły: Strategia obsługi klienta - HOROVITZ JACQUES
Tytuł: Strategia obsługi klienta
Autor: HOROVITZ JACQUES
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816389
ISBN: 8320816386
Tytuł oryginału: SERVICE STRATEGY. MANAGEMENT MOVES FOR CUSTOMER RESULTS
Język oryginału: ANGIELSKI
Tłumacz: ELRICH ANDRZEJ
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 208
Format: 16 x 23
Oprawa: Kartonowa