Strategia obsługi klienta

Książka

Strategia obsługi klienta

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8320816386
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16 x 23
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia obsługi klienta - HOROVITZ JACQUES

W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.


Szczegóły: Strategia obsługi klienta - HOROVITZ JACQUES

Tytuł: Strategia obsługi klienta
Autor: HOROVITZ JACQUES
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816389
ISBN: 8320816386
Tytuł oryginału: SERVICE STRATEGY. MANAGEMENT MOVES FOR CUSTOMER RESULTS
Język oryginału: ANGIELSKI
Tłumacz: ELRICH ANDRZEJ
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 208
Format: 16 x 23
Oprawa: Kartonowa


Recenzje: Strategia obsługi klienta - HOROVITZ JACQUES

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×