Wywiad biznesowy Praktyczne wprowadzenie
Wywiad biznesowy
Praktyczne wprowadzenie
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788363391300
- Ilość stron: 236
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wywiad biznesowy
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
? celu i zakresu wywiadu biznesowego;
? organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
? pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
? raportowania wyników analiz wywiadowczych;
? korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
? stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.
Szczegóły: Wywiad biznesowy
Tytuł: Wywiad biznesowy
Podtytuł: Praktyczne wprowadzenie
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391300
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 236
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.355 kg
Redakcja: Bielska Aleksandra, Smółka Paweł