Brand impulse
Grzegorz Kosson
Brand impulse
Grzegorz Kosson
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788363566869
- Ilość stron: 136
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Brand impulse - Grzegorz Kosson
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse? pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Szczegóły: Brand impulse - Grzegorz Kosson
Tytuł: Brand impulse
Autor: Grzegorz Kosson
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566869
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 136
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.255 kg