Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie

Książka

Marketing internetowy w turystyce
i strategie revenue management w hotelarstwie

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788375568332
  • Ilość stron: 396
  • Format: 23.5x16.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 87,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 87,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing internetowy w turystyce

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!

Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.

Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing internetowy w turystyce

Tytuł: Marketing internetowy w turystyce
Podtytuł: i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568332
Tłumacz: Łucki Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 396
Format: 23.5x16.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg


Recenzje: Marketing internetowy w turystyce

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: