Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie
Marketing internetowy w turystyce
i strategie revenue management w hotelarstwie
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788375568332
- Ilość stron: 396
- Format: 23.5x16.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing internetowy w turystyce
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing internetowy w turystyce
Tytuł: Marketing internetowy w turystyce
Podtytuł: i strategie revenue management w hotelarstwie
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568332
Tłumacz: Łucki Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 396
Format: 23.5x16.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg