Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Agnieszka Izabela Baruk
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Agnieszka Izabela Baruk
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788320822854
- Ilość stron: 272
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - Agnieszka Izabela Baruk
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska
Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Szczegóły: Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - Agnieszka Izabela Baruk
Tytuł: Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Podtytuł: Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Autor: Agnieszka Izabela Baruk
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822854
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.434 kg