Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788375457513
- Ilość stron: 216
- Format: 16.1x23.6
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Tom 31. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych użytkowników, konsumentów czy prosumentów mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Szczegóły: Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Tytuł: Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375457513
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 216
Format: 16.1x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg
Redakcja: Jaskiernia Alicja, Gajlewicz-Korab Katarzyna