Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Książka

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788375457513
  • Ilość stron: 216
  • Format: 16.1x23.6
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Tom 31. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych użytkowników, konsumentów czy prosumentów mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz


Szczegóły: Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Tytuł: Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375457513
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 216
Format: 16.1x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg
Redakcja: Jaskiernia Alicja, Gajlewicz-Korab Katarzyna


Recenzje: Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×