E-marketing terytorialny Teoria i praktyka
Ewelina Kancik-Kołtun
E-marketing terytorialny
Teoria i praktyka
Ewelina Kancik-Kołtun
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788377849194
- Ilość stron: 382
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-marketing terytorialny - Ewelina Kancik-Kołtun
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]
Szczegóły: E-marketing terytorialny - Ewelina Kancik-Kołtun
Tytuł: E-marketing terytorialny
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Ewelina Kancik-Kołtun
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377849194
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 382
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.71 kg