Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Stępowski Robert
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Stępowski Robert
- Wydawnictwo: Roster
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788394373733
- Ilość stron: 254
- Format: 15.5x21.5
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z książki dowiesz się:
Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?
Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?
Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?
Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)?
Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.
Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.
Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?
Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.
Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.
Ponadto, Robert Stępowski, autor książki ?Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów? i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement?owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
Szczegóły: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert
Tytuł: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor: Stępowski Robert
Wydawnictwo: Roster
ISBN: 9788394373733
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 254
Format: 15.5x21.5
Oprawa: Twarda
Waga: 0.446 kg
Recenzje: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert
Podobne do: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna