Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

Książka

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich

  • Wydawnictwo: Roster
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788394373733
  • Ilość stron: 254
  • Format: 15.5x21.5
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Ponadto z książki dowiesz się:

Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?

Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?

Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?

Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open w Gdyni)?

Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.

Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.

Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?

Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.

Ponadto, Robert Stępowski, autor książki ?Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów? i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement?owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.


Szczegóły: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert

Tytuł: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor: Stępowski Robert
Wydawnictwo: Roster
ISBN: 9788394373733
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 254
Format: 15.5x21.5
Oprawa: Twarda
Waga: 0.446 kg


Recenzje: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich - Stępowski Robert