Sztuka wywierania wpływu na ludzi Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Mortensen Kurt W.
Sztuka wywierania wpływu na ludzi
Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Mortensen Kurt W.
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8323321337
- Ilość stron: 250
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sztuka wywierania wpływu na ludzi - Mortensen Kurt W.
Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że:
- ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie
- przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym.
Szczegóły: Sztuka wywierania wpływu na ludzi - Mortensen Kurt W.
Tytuł: Sztuka wywierania wpływu na ludzi
Podtytuł: Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Autor: Mortensen Kurt W.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: PSYCHOLOGIA I ZARZĄDZANIE
Kod paskowy: 9788323321330
ISBN: 8323321337
Tytuł oryginału: Maximum Influence. The 12 Universal Laws of Power Persuasion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kotlicki Rafał
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 250
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg