Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka)
Szlak Jacek
Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka)
Szlak Jacek
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788363566487
- Ilość stron: 206
- Format: 16.0x23.4
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka) - Szlak Jacek
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań. Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu Opowieści w marketingu dowiesz się: - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing, - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w kozi róg.
Szczegóły: Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka) - Szlak Jacek
Tytuł: Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka)
Autor: Szlak Jacek
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566487
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 206
Format: 16.0x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje: Opowieści w marketingu (Uszkodzona okładka) - Szlak Jacek
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Szlak Jacek (7)
- Hubal (Fabryka Słów) - Miękka ze skrzydełkami
- Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu (Alma-Press) - Miękka
- Co wy, ..., wiecie o Rosji?! (Trzecia Strona) - Miękka ze skrzydełkami
- Światła i znaki nawigacyjne na śródlądziu (wyd. 2020) (Alma - Press) - miękka ze spiralą
- Kamraty. Historie z Klubu Wysokogórskiego w Katowicach (Agora) - Miękka ze skrzydełkami
- Mały Szlak Beskidzki - przewodnik (Compass) - Folia
- Puszcza Kampinoska. Opowieści o wydmach, mokradłach i sosnach. Przewodnik po krajobrazach przyrodniczo-kulturowych (PAŚNY BURIAT) - miękka