Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Książka

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788380197114
  • Ilość stron: 288
  • Format: 15.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy prezentowanej Czytelnikom książki Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze pod redakcją Łukasza Wróblewskiego. Ta książka jest jednak nie tylko monografią poszczególnych zjawisk kultury w kraju o ?młodej? gospodarce rynkowej. Jest przede wszystkim ilustracją funkcjonowania mechanizmu rynkowego w tej części instytucji kultury, których usługi mogą być przedmiotem sprzedaży na specyficznym rynku usług społecznych.
Prof. dr hab. Józefa Kramer

Książka Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze stanowi bardzo wartościowy zbiór opracowań obejmujący wiele ważnych problemów, z którymi wcześniej czy później osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury będzie musiała się zmierzyć. Dotyczy to zarówno twórców, jak i menedżerów kultury, dyrektorów instytucji czy osób stojących na początku swej drogi zawodowej w kulturze. Książka powinna stanowić bardzo interesującą lekturę nie tylko dla osób zarządzających instytucjami kultury, ale również dla wszystkich zainteresowanych tą bardzo aktualną problematyką.
Andrzej Łyżbicki
Dyrektor Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie



Monografia stanowi znakomite uzupełnienie istniejącej dotychczas literatury naukowej poświęconej zagadnieniom zarządzania w kulturze, przy czym jest elementem serii wydawniczej o tej tematyce powstałej na gruncie działalności naukowej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Istotną wartością publikacji jest wyodrębnienie trzech poziomów debaty: ogólnozarządczego, marketingowego oraz społecznego i uchwycenie kluczowych problemów, z jakimi musi się mierzyć współczesne zarządzanie w kulturze w Polsce. Warto zauważyć, iż w aspekcie problematyki relacji społecznych instytucji kultury publikowane teksty stanowią całkowite novum w polskiej literaturze. Trudno sobie wyobrazić, aby niniejszy tom mógł zostać pominięty w jakiejkolwiek poważnej debacie o tematyce zarządzania w kulturze lub aby miało go zabraknąć w zbiorach osób lub instytucji zajmujących się tą tematyką.
Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk


Szczegóły: Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Tytuł: Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380197114
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 288
Format: 15.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Wróblewski Łukasz


Recenzje: Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×