Żyrafometr Wiek: 10+
Martin Nedergaard Andersen
Żyrafometr
Wiek: 10+
Martin Nedergaard Andersen
- Producent: Rebel
- EAN: 5902650610484
- Format: 14.1x20.7
- Oprawa: Pudełko kartonowe
Niedostępna
Opis: Żyrafometr - Martin Nedergaard Andersen
Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę.
Na początku rundy gracze z talii 300 kart losują sześć i układają je na torze z liczbami. Przy użyciu żetonów na planszy głosowania, muszą odgadnąć, który z faktów na odwrocie ma największą, a który najmniejszą liczbę. Za poprawne wskazanie odpowiedzi gracz otrzymuje kryształ. Ten z graczy, który jako pierwszy zbierze siedem kryształów wygrywa grę.
Rozgrywkę można prowadzić walcząc o punkty, lub w wariancie kooperacyjnym - w którym gracze wspólnie zgadują, który fakt ma największą wartość, a który najmniejszą - rywalizując z tytułowym Żyrafometrem.
Dodatkowy wariant pozwala na utrudnienie gry poprzez zwiększenie ilości prezentowanych kart z zagadkami oraz odbieranie kryształów w przypadku jeśli gracz zagłosował na odwrót (zagłosował na fakt z największą liczbą, który po odwróceniu kart okazał się faktem o liczbie najniższej).
Zawartość pudełka:
- 300 dwustronnych kart faktów (awers - fakt, rewers - liczba)
- plansza numeryczna na karty faktów,
- żetony oznaczone symbolami „+” i „-”
- 48 żetonów głosowania (8 zestawów żetonów ponumerowanych
od 1 do 6)
- około 60 kryształów
- plansza głosowania
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 8
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły: Żyrafometr - Martin Nedergaard Andersen
Nazwa: Żyrafometr Wiek: 10+
Autor: Martin Nedergaard Andersen
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5902650610484
Języki: polski
Format: 14.1x20.7
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.64 kg