Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

,

Książka

Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,75 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,75 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy - Taylor Lisa, Willis Andrew

Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.


Szczegóły: Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy - Taylor Lisa, Willis Andrew

Tytuł: Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Autor: Taylor Lisa, Willis Andrew
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
Kod paskowy: 9788323321606
ISBN: 8323321604
Tytuł oryginału: MEDIA STUDIES
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Król Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 276
Format: 16.7x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy - Taylor Lisa, Willis Andrew

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×