Instrumenty marketingu
Białecki Klemens P.
Instrumenty marketingu
Białecki Klemens P.
- Wydawnictwo: Branta
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8360186413
- Ilość stron: 400
- Format: 19.1x23.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Instrumenty marketingu - Białecki Klemens P.
Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
Szczegóły: Instrumenty marketingu - Białecki Klemens P.
Tytuł: Instrumenty marketingu
Autor: Białecki Klemens P.
Wydawnictwo: Branta
Kod paskowy: 9788360186411
ISBN: 8360186413
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 400
Format: 19.1x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.735 kg