Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Kula Agnieszka
Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Kula Agnieszka
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788323231813
- Ilość stron: 320
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne - Kula Agnieszka
Czy redundancja może być terminem Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia a więc rokującym jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.
Producent:
Wydawnictwo Naukowe UAM
ul. A. Fredry 10
61-701 Poznań (PL)
tel: 61 829 46 46
email: [email protected]
Szczegóły: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne - Kula Agnieszka
Tytuł: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Autor: Kula Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: Filologia polska
ISBN: 9788323231813
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 320
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.415 kg