Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne

Książka

Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788323231813
  • Ilość stron: 320
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 26,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 26,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne - Kula Agnieszka

Czy redundancja może być terminem Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia a więc rokującym jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.


Szczegóły: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne - Kula Agnieszka

Tytuł: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Autor: Kula Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: Filologia polska
ISBN: 9788323231813
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 320
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.415 kg


Recenzje: Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne - Kula Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×