Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

,

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie

,

  • Producent: Znak
  • Rok produkcji: 2006
  • ISBN: 83-240-0730-X
  • Ilość stron: 200
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 25,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - Doliński Dariusz, Błoch Bogusława

Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.

Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.


Szczegóły: Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - Doliński Dariusz, Błoch Bogusława

Tytuł: Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Autor: Doliński Dariusz, Błoch Bogusława
Producent: Znak
Kod paskowy: 9788324007301
ISBN: 83-240-0730-X
Rok produkcji: 2006
Ilość stron: 200
Oprawa: Twarda


Recenzje: Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie - Doliński Dariusz, Błoch Bogusława

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×