TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka)

OUTLET

TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka)

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375611205
  • Ilość stron: 280
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka) - Szczepańska Katarzyna

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski płynące z obserwacji i analizy stały się podstawą przemyśleń nad spójnością filozofii zarządzania jakością z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Pozornie łatwa do określenia i wykorzystania ich zbieżność w praktyce zarządzania jakością okazała się ograniczeniem skuteczności systemu zarządzania jakością. Stąd wynika moje przeświadczenie o potrzebie nakreślenia współczesnych implikacji między zarządzaniem zasobami ludzkimi a jakością.



Katarzyna Szczepańska





Efektywność zarządzania, potrzebna dla utrzymania ciągłości działania współczesnego przedsiębiorstwa, tworzenia i dostarczania wartości beneficjentom w perspektywie długookresowej, stała się osią współczesnych dyskusji, wokół której rozważane są możliwości integracji wiedzy.

W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo.

Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym.

Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii.

Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze () systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.



Z recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka, Uniwersytet Łódzki


Szczegóły: TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka) - Szczepańska Katarzyna

Tytuł: TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka)
Autor: Szczepańska Katarzyna
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611205
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg


Recenzje: TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi (Uszkodzona okładka) - Szczepańska Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×