Elektroniczna mata do gry w klasy
Elektroniczna mata do gry w klasy
- Producent: Chicco
- EAN: 8058664079315
- Format: 150x40x1 cm
- Oprawa: pudełko
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Elektroniczna mata do gry w klasy
Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!
Elektroniczna mata z 10 polami, na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości.
Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.
Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości!
Tryb 1 - Zabawa w klasy
Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
Tryb 2 - Fitness
Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.
Szczegóły: Elektroniczna mata do gry w klasy
Nazwa: Elektroniczna mata do gry w klasy
Producent: Chicco
Kod paskowy: 8058664079315
Format: 150x40x1 cm
Oprawa: pudełko