Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

Książka

Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788375617955
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.5x21.0 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk

Język angielski

Poziom B1 B2

Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?

Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?

Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.

Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.

Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.

Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.

Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.

W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki.

***

Anna Jędrzejczyk autorka książki Znasz angielski? Poznaj niemiecki! Kompendium językowo-kulturowe (Poltext 2016), doktorantka językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, lektor języka niemieckiego w szkołach językowych, magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka na uczelni Grand Valley State University w USA, 3 lata mieszkała w Niemczech, pracuje w branży marketingowej, prowadzi blog Angielski i niemiecki oczami Polki.


Szczegóły: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk

Tytuł: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
Autor: Anna Jędrzejczyk
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375617955
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 14.5x21.0 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.355 kg


Recenzje: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: