Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
Anna Jędrzejczyk
Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
Anna Jędrzejczyk
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788375617955
- Ilość stron: 232
- Format: 14.5x21.0 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk
Język angielski
Poziom B1 B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.
Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.
Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki.
***
Anna Jędrzejczyk autorka książki Znasz angielski? Poznaj niemiecki! Kompendium językowo-kulturowe (Poltext 2016), doktorantka językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, lektor języka niemieckiego w szkołach językowych, magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka na uczelni Grand Valley State University w USA, 3 lata mieszkała w Niemczech, pracuje w branży marketingowej, prowadzi blog Angielski i niemiecki oczami Polki.
Szczegóły: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk
Tytuł: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
Autor: Anna Jędrzejczyk
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375617955
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 14.5x21.0 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.355 kg
Recenzje: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk
Podobne do: Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch - Anna Jędrzejczyk
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna