Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Al Sweigart
Bawimy się, programując w Scratchu
Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Al Sweigart
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301196462
- Ilość stron: 262
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Bawimy się, programując w Scratchu - Al Sweigart
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie ?przeciągania i upuszczania?, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce ?Bawimy się, programując w Scratchu?, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
?Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
?Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
?Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
?Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja?
?Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout?, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
?Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.?
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
Szczegóły: Bawimy się, programując w Scratchu - Al Sweigart
Tytuł: Bawimy się, programując w Scratchu
Podtytuł: Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196462
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 262
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg