Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Krzysztof Obłój
Praktyka strategii firmy
Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Krzysztof Obłój
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788375618044
- Ilość stron: 220
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Praktyka strategii firmy - Krzysztof Obłój
BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość przyszłość teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje naszyjnik strategii. Na zarys strategii potrzeba trzech dni Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym. *** Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.
Szczegóły: Praktyka strategii firmy - Krzysztof Obłój
Tytuł: Praktyka strategii firmy
Podtytuł: Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość
Autor: Krzysztof Obłój
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375618044
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Recenzje: Praktyka strategii firmy - Krzysztof Obłój
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Krzysztof Obłój (17)
- Zarządzanie międzynarodowe (PWE) - Kartonowa Foliowana
- Strategia organizacji (PWE) - Miękka
- Nie było lata (MTJ) - Digipack
- Wielcy z wyboru. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Antoni Kępiński Gra z czasem (WAM) - Twarda
- Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Zagłada Żydów. Studia i Materiały nr 15 R.2019 (Centrum Badań nad Zagładą Żydów) - Miękka ze skrzydełkami
- Obcy. Nieznane stany świadomości (Novae Res) -
- Strategia korporacji (Nieoczywiste) - Miękka
- Klopp. Mój romans z Liverpoolem (Agora) - Twarda
- Ściąga - liceum, technikum - cz. 4 - PO REFORMIE (Greg) - oprawa miękka
- Obłęd '44. Czyli jak Polacy zrobili prezent Stalinowi, wywołując Powstanie Warszawskie (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Myśl strategicznie! Jak przygotować i zmieniać organizację w odpowiedzi na wyzwania otoczenia (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Wskaźniki marketingowe (Nieoczywiste) - Twarda
- Upadł buk (Austeria) - miękka
- Relacje rządców diecezji warmińskiej z władzami komunistycznymi Polski w latach 1945-1989 (IPN) - Twarda
- Ślady Łemkowszczyzna w relacjach mieszkańców (Libra Pl) - Twarda