Content marketing i social media Jak przyciągnąć klientów

Książka

Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788301196691
  • Ilość stron: 178
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Content marketing i social media - Barbara Stawarz-García

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.


Szczegóły: Content marketing i social media - Barbara Stawarz-García

Tytuł: Content marketing i social media
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196691
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 178
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Content marketing i social media - Barbara Stawarz-García

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Barbara Stawarz-García (1)