Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49

  • Producent: CeDeWu
  • Rok produkcji: 2017
  • ISBN: 9788381020145
  • Ilość stron: 198
  • Format: 165x235 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 - Monika Zajakowska

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.

Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.

Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.


Szczegóły: Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 - Monika Zajakowska

Tytuł: Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49
Autor: Monika Zajakowska
Producent: CeDeWu
ISBN: 9788381020145
Rok produkcji: 2017
Ilość stron: 198
Format: 165x235 mm
Oprawa: miękka


Recenzje: Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 - Monika Zajakowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: