Nie narzekaj. Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
Jon Gordon
Nie narzekaj.
Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
Jon Gordon
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788380872820
- Ilość stron: 176
- Format: 14.1x21.8cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Nie narzekaj. - Jon Gordon
„Przestań jęczeć i przeczytaj tę książkę!”
- KEN BLANCHARD, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!
Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.
Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum.
- KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count
Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją.
- LOU HOLTZ, trener NFL
W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy.
- NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit.
W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis.
Szczegóły: Nie narzekaj. - Jon Gordon
Tytuł: Nie narzekaj.
Podtytuł: Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
Autor: Jon Gordon
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380872820
Tytuł oryginału: The No Complaining Rule Positive Ways to Deal with Negativity at Work
Tłumacz: Samson-Banasik Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 176
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje: Nie narzekaj. - Jon Gordon
Zobacz także:
Produkt | Cena | W koszyku | |
---|---|---|---|
Mecz wygrywa się w szatni! 7 przykazań lidera jak stworzyć zwycięski zespół w życiu i biznesie |
29,83 PLN | Dodaj |
OK |
Mecz wygrywa się w szatni! (audiobook) 7 przykazań lidera jak stworzyć zwycięski zespół w życiu i biznesie |
9,86 PLN | Dodaj |
OK |