Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Mateusz Brzeźniak
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Mateusz Brzeźniak
- Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788365155702
- Ilość stron: 198
- Format: 12.0x19.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Szczegóły: Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Mateusz Brzeźniak
Tytuł: Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor: Mateusz Brzeźniak
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155702
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 198
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg