Słownik marketingu /Wilga/
Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
Słownik marketingu /Wilga/
Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
- Wydawnictwo: Langenscheidt
- Rok wydania: 2000
- ISBN: 8371565127
- Ilość stron: 234
- Format: 14.0x20.0cm
Niedostępna
Opis: Słownik marketingu /Wilga/ - Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.
Szczegóły: Słownik marketingu /Wilga/ - Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
Tytuł: Słownik marketingu /Wilga/
Autor: Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
Wydawnictwo: Langenscheidt
Kod paskowy: 9788371565120
ISBN: 8371565127
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 234
Format: 14.0x20.0cm
Waga: 0.37 kg