Słownik marketingu /Wilga/

, ,

Książka

Słownik marketingu /Wilga/

, ,

  • Wydawnictwo: Langenscheidt
  • Rok wydania: 2000
  • ISBN: 8371565127
  • Ilość stron: 234
  • Format: 14.0x20.0cm
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Słownik marketingu /Wilga/ - Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie. Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.


Szczegóły: Słownik marketingu /Wilga/ - Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.

Tytuł: Słownik marketingu /Wilga/
Autor: Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.
Wydawnictwo: Langenscheidt
Kod paskowy: 9788371565120
ISBN: 8371565127
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 234
Format: 14.0x20.0cm
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Słownik marketingu /Wilga/ - Collin P.H., Ivanovic A., Słupski J.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: