Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

Książka

Marka kobiety w biznesie
Etykieta i wizerunek

  • Wydawnictwo: Suite 77
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788394808228
  • Ilość stron: 190
  • Format: 17.6x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka kobiety w biznesie - Renata Wrona

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
– będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
– wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
– wzmocni poczucie Twojej wartości;
– podkreśli Twoją wyjątkowość.
Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.
W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.
Renata Wrona
Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.
Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.
Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.


Szczegóły: Marka kobiety w biznesie - Renata Wrona

Tytuł: Marka kobiety w biznesie
Podtytuł: Etykieta i wizerunek
Autor: Renata Wrona
Wydawnictwo: Suite 77
ISBN: 9788394808228
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 190
Format: 17.6x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.628 kg


Recenzje: Marka kobiety w biznesie - Renata Wrona

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: