Marketing w internecie Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług

, ,

Książka

Marketing w internecie
Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług

, ,

  • Wydawnictwo: GWP
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8389574950
  • Ilość stron: 472
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w internecie - Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar

Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych.
Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.

Książka przedstawia Internet jako skuteczne, pełne nieznanych do tej pory możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów. Celem autorów było zademonstrowanie wyzwań, które stawia współczesnym firmom stosunkowo nowe medium jakim jest Internet. Przedstawiają także możliwości i narzędzia, które daje sieć, a które mogą uzupełnić i wspomóc klasyczne strategie marketingowe. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, wprowadzających czytelnika w zagadnienia związane z Internetem oraz kilku dodatków zawierających praktyczne informacje potrzebne do podłączenia, korzystania z Internetu, poszukiwania w nim informacji oraz korzystania z portali i wortali, dodatkowo wzbogacone adresami ciekawych miejsc w sieci. Każdy rozdział kończy się listą pytań sprawdzających pozwalających zidentyfikować obszary wymagające dodatkowej pracy.


Szczegóły: Marketing w internecie - Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar

Tytuł: Marketing w internecie
Podtytuł: Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług
Autor: Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar
Wydawnictwo: GWP
Kod paskowy: 9788389574954
ISBN: 8389574950
Tytuł oryginału: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kania Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 472
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.78 kg


Recenzje: Marketing w internecie - Bickerton Pauline, Bickerton Matthew, Pardesi Upkar

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×