Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Książka

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788381280426
  • Ilość stron: 246
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 113,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 113,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.

Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej ? autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania.

Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).

Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEP
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Szczegóły: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Tytuł: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788381280426
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 246
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.392 kg
Redakcja: Burgiel Aleksandra, Kieżel Ewa


Recenzje: Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×