Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380874008
- Ilość stron: 352
- Format: 15.8 x 23.3 cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
- Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
- Aktualizacje analiz przypadków
- Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Kraj produkcji: PL
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: zamowienia@mtbiznes.pl
Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Tytuł: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380874008
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 352
Format: 15.8 x 23.3 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Kraj produkcji: PL
Recenzje: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: W. Chan Kim, Renée Mauborgne (4)
- Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. (MT Biznes) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka