Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza

Książka

Marketing produktu politycznego
Analiza porównawcza

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788380171725
  • Ilość stron: 354
  • Format: 16.6 x 23.8 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing produktu politycznego - Karol Zajdowski

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce. Spis treści (PDF 136 KB)
Wstęp (PDF 132 KB)


Szczegóły: Marketing produktu politycznego - Karol Zajdowski

Tytuł: Marketing produktu politycznego
Podtytuł: Analiza porównawcza
Autor: Karol Zajdowski
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380171725
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 354
Format: 16.6 x 23.8 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Marketing produktu politycznego - Karol Zajdowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: