Kompetencje i satysfakcja Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Książka

Kompetencje i satysfakcja
Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788380855878
  • Ilość stron: 284
  • Format: 16x23 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kompetencje i satysfakcja - Agnieszka Springer

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.


Szczegóły: Kompetencje i satysfakcja - Agnieszka Springer

Tytuł: Kompetencje i satysfakcja
Podtytuł: Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
Autor: Agnieszka Springer
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855878
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 284
Format: 16x23 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Kompetencje i satysfakcja - Agnieszka Springer

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×