Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788375458121
- Ilość stron: 228
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Tom 33. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego. Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Szczegóły: Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Tytuł: Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375458121
Numer tomu: 33
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 228
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Jaskiernia Alicja, Gajlewicz-Korab Katarzyna