Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Książka

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788323139560
  • Ilość stron: 350
  • Format: 15.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 38,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 38,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.


Szczegóły: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński

Tytuł: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor: Marek Jeziński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323139560
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: