Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Marek Jeziński
Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Marek Jeziński
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788323139560
- Ilość stron: 350
- Format: 15.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński
Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.
Szczegóły: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Marek Jeziński
Tytuł: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor: Marek Jeziński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323139560
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka