Badanie UX Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

,

Książka

Badanie UX
Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788328340695
  • Ilość stron: 216
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badanie UX - Brad Nunnally, David Farkas

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce znajdziesz między innymi:

Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to ?coś?!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Badanie UX - Brad Nunnally, David Farkas

Tytuł: Badanie UX
Podtytuł: Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328340695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg


Recenzje: Badanie UX - Brad Nunnally, David Farkas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: