Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
Pomiar marketingu i sprzedaży
business-to-business
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788363391232
- Ilość stron: 320
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Pomiar marketingu i sprzedaży - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. ?Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych?. (fragment wstępu) ?Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce?. dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ?Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało ? z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business?. dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Szczegóły: Pomiar marketingu i sprzedaży - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
Tytuł: Pomiar marketingu i sprzedaży
Podtytuł: business-to-business
Autor: Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391232
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 320
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg