Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

,

Książka

Pomiar marketingu i sprzedaży
business-to-business

,

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788363391232
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Pomiar marketingu i sprzedaży - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. ?Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych?. (fragment wstępu) ?Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce?. dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ?Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało ? z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business?. dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Szczegóły: Pomiar marketingu i sprzedaży - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz

Tytuł: Pomiar marketingu i sprzedaży
Podtytuł: business-to-business
Autor: Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391232
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 320
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg


Recenzje: Pomiar marketingu i sprzedaży - Aleksandra Kaniewska-Sęba, Leszczyński Grzegorz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×