Po co jest PR?

Książka

Po co jest PR?

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788363566975
  • Ilość stron: 259
  • Format: 16.5x23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 34,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak:

 - przygotować się do współpracy z agencją PR;

- zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;

- rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;

- z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;

- wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;

- budować i chronić reputację dzięki public relations;

- dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.


Szczegóły: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Tytuł: Po co jest PR?
Autor: Łukasz Zając
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566975
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 259
Format: 16.5x23.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Łukasz Zając (20)