Po co jest PR?

Książka

Po co jest PR?

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788363566975
  • Ilość stron: 259
  • Format: 16.5x23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (czwartek 2024-05-16)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 34,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak:

 - przygotować się do współpracy z agencją PR;

- zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;

- rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;

- z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;

- wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;

- budować i chronić reputację dzięki public relations;

- dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.


Szczegóły: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Tytuł: Po co jest PR?
Autor: Łukasz Zając
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566975
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 259
Format: 16.5x23.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Po co jest PR? - Łukasz Zając

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Łukasz Zając (20)