Strategia konkurencji Metody analizy sektorów i konkurentów

Książka

Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8388970879
  • Ilość stron: 464
  • Format: 15.8x23.3 cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 65,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 65,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Patronat: Manager MagazinStrategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. - Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii.


Szczegóły: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Tytuł: Strategia konkurencji
Podtytuł: Metody analizy sektorów i konkurentów
Autor: Porter Michael E.
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
Kod paskowy: 9788388970870
ISBN: 8388970879
Tytuł oryginału: Competitive Strategy
Język oryginału: język angielski
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 464
Format: 15.8x23.3 cm
Oprawa: Twarda z obwolutą


Recenzje: Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×