Komunikowanie i obywatelskość Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych
Komunikowanie i obywatelskość
Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych
- Wydawnictwo: Astrum
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788372772343
- Ilość stron: 256
- Format: 19.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Komunikowanie i obywatelskość
Komunikowanie i obywatelshość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tablo-idowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia
W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.
Szczegóły: Komunikowanie i obywatelskość
Tytuł: Komunikowanie i obywatelskość
Podtytuł: Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372772343
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 256
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg