Jak dzieci uczą się i myślą Społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Wood David
Jak dzieci uczą się i myślą
Społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Wood David
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 8323321582
- Ilość stron: 294
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jak dzieci uczą się i myślą - Wood David
Książka Davida Wooda przez dziesięć lat utrzymywała się na liście bestsellerów z oczywistych powodów: dostarcza doskonałej, twórczej syntezy wiedzy o myśleniu i uczeniu się dzieci. Autor przedstawia zrównoważoną, a jednocześnie odkrywczą koncepcję, godzącą stanowisko skrajnie natywistyczne z ujęciem środowiskowym; z koncepcją tą powinien się zapoznać każdy, kto zajmuje się rozwojem intelektualnym małych dzieci.
Profesor Peter Robinson, Uniwersytet w Bristolu
W książce Jak dzieci uczą się i myślą David Wood prezentuje teorie oraz spory dotyczące sposobów myślenia i uczenia się dzieci. W publikacji tej znajdziemy zarówno omówienie dyskusji akademickich, jak i analizy zastosowania badań naukowych w praktyce, a także odniesienia do istotnych trudności, jakie napotykają nauczyciele usiłujący wdrożyć w klasie wyniki rozważań teoretycznych i badań empirycznych.
Autor dokonuje przeglądu najważniejszych kierunków rozwoju edukacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat, opisuje metody nauczania oraz ich związki z głównymi teoriami uczenia się i rozwoju.
Szczegóły: Jak dzieci uczą się i myślą - Wood David
Tytuł: Jak dzieci uczą się i myślą
Podtytuł: Społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Autor: Wood David
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: PSYCHOLOGIA
Kod paskowy: 9788323321583
ISBN: 8323321582
Tytuł oryginału: HOW CHILDREN THINK AND LEARN. THE SOCIAL CONTEXTS OF COGNITIVE DEVELOPMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Pawlik Rafał, Kowalcze-Pawlik Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 294
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg